Het Amsterdamse Dart | Brand guidance & Design gaat zich inzetten voor de ontwikkeling van packagingdesign en -concepten voor nieuwe en bestaande merken van Uniekaas. Dart wordt ook ingeschakeld voor de vormgeving, ontwikkeling en realisatie van communicatie- en presentatiemateriaal, dat zowel nationaal als internationaal zal worden uitgezet. Uniekaas heeft Willy de Graaff van De Graaff BrandManagement in de arm genomen om de projecten merk- en marketingstrategisch te intiëren en begeleiden.
Uniekaas is een toonaangevende Nederlandse kaasproducent. Met haar rijke traditie is de producent uitgegroeid tot een onafhankelijke en marketinggeoriënteerde onderneming. Uniekaas voert grote en bekende kaasmerken en ontwikkelt steeds vaker nieuwe internationale product/markt-combinaties. Kennis van lokale markten is daarbij evident.
“Nu we met Uniekaas vanaf 2011 weer volop aan onze merken gaan bouwen, hebben we daarbij ook een professionele partner nodig die ons met al onze marcom-ambities kan helpen”, aldus Willem-Jan Rote, general manager van Uniekaas.
Over Dart | Brand guidance & Design
Dart werkt als onafhankelijk bureau al ruim 40 jaar aan de ontwikkeling van nieuwe en bestaande merken. Nationaal en internationaal. B-to-B en B-to-C. Profit en non-profit. Met een team van bijna 40 merk- en designspecialisten richt Dart zich op uiteenlopende disciplines, waaronder brand & design strategie, identity ontwikkeling & brand management, corporate en marketing communicatie, packaging & retail en interactive design.
Dart creëert succesvolle relaties tussen merken en doelgroepen door een afgewogen combinatie van strategie, creativiteit en design. Klanten zijn o.a. ABN AMRO, AEGON, AkzoNobel, NS, Nuon, Brunel, Sanquin en DutchLease.