Opsporingsbericht voor oud-Bevrijdingspopvrijwilligers uit Haarlem
Ter gelegenheid van haar 30-jarig jubileum organiseert Stichting Bevrijdingspop Haarlem op 1 mei een jubileumfeest voor iedereen die in de afgelopen 30 jaar ooit op vrijwillige basis voor Bevrijdingspop zijn of haar steentje heeft...
PERSBERICHT: Jubilerend Bevrijdingspop Haarlem in het teken van wereldwijde vrede
Wereldpremière van logo nieuw vredesinitiatief MasterPeace
Bevrijdingspop Haarlem bestaat dit jaar 30 jaar. In al die jaren heeft het festival een doorslaggevende bijdrage geleverd aan de beleving van ‘Dag van de Vrijheid’. En daar zijn...
PERSBERICHT: E-mark Mail integreert social media in e-mailings FNV Bouw
In opdracht van FNV Bouw heeft e-mail marketing specialist E-mark een integratie van social media in online nieuwsbrieven verzorgd. Ontvangers van de FNV Bouw e-mailing kunnen interessante berichten direct doorplaatsen op verschillende sociale platvorms...
PERSBERICHT: Buy-Out overnamefinancieringen gedreven door marktsentimenten in het MKB
In het kader van een afstudeeropdracht aan de Nyenrode Business Universiteit is, in samenwerking met Marktlink Fusies en Overnames, onderzoek gedaan naar de criteria en financieringsbereidheid van Management Buy In- (MBI) en Management Buy...
PERSBERICHT: Zelf een Boeing of Airbus besturen tegen vliegangst of als exclusief uitje
Het besturen van een Airbus of Boeing is niet langer enkel voor piloten weggelegd. Op een streng beveiligd terrein in Schiphol-Oost biedt Flyanairliner.com particulieren en bedrijven de mogelijkheid om zélf een passagiersvliegtuig te besturen....
PERSBERICHT: Jubilerend Bevrijdingspop zoekt extra vrijwilligers
Bevrijdingspop Haarlem bestaat dit jaar 30 jaar en achter de schermen wordt er hard gewerkt om deze bijzondere editie van het oudste bevrijdingsfestival in Nederland tot een succes te maken. De organisatie –bestaande uit...
PERSBERICHT: Verkade scoort lekker met Valentijns e-mailing E-mark
Actie conversie van 14%
Ter gelegenheid van Valentijnsdag 2010 heeft Verkade begin februari via E-mark Mail een e-mailcampagne verstuurd naar de nieuwsbriefabonnees van Verkade. De e-mail actie resulteerde in een conversie van 14% en was daarmee...
PERSBERICHT: Dertig bewegende etalagepoppen stelen show op catwalk
Bezoekers van het Winter Experience Event in Leusden werden afgelopen maandag verrast door een veertig meter lange catwalk, waarop geen levende modellen, maar etalagepoppen hun rondjes ‘liepen’. Zo’n dertig exposanten van het centrum konden...