Uitgerust met een replica van de karakteristieke bril van de koninklijke ondernemer, gaven een paar duizend ondernemers tijdens de Dutch Grand Prix 2022 een eerbetoon aan prins Bernhard en zijn compagnons. Zij maakten de komst van de Formule 1 naar Zandvoort mogelijk. De actie op de ondernemerstribune is een initiatief van overnamespecialist Marktlink en vloeit voort uit de passie voor ondernemerschap en ondernemen.
“Wij geloven dat ondernemers de wereld vaak net iets anders zien,” aldus Tim van der Meer van Marktlink. “Zij zien mogelijkheden waar anderen obstakels zien. Prins Bernhard heeft er met zijn ondernemersinstinct en doorzettingsvermogen voor gezorgd dat Nederland kan genieten van dit geweldige evenement. Het gonst in Zandvoort van het ondernemerschap. Van raceteam tot friteskraam. Deze ludieke brillenactie is daarom een ode aan ondernemerschap. Met een knipoog, want ondernemen moet óók leuk zijn!”
Als onderdeel van de guerrilla-actie zijn profielfoto’s van Marktlink-medewerkers op LinkedIn aangepast. Alle medewerkers dragen tijdelijk de karakteristieke prins Bernhard-bril om de boodschap kracht bij te zetten.
Fotobijschrift bij de persfoto op zondag 4 september: Duizenden ondernemers keken zondag op het circuit van Zandvoort naar de Dutch Grand Prix 2022 door de bril van prins Bernhard. De brillen werden als ludieke actie verstrekt door overnamespecialist Marktlink, die hiermee een ode geeft aan de koninklijke ondernemer en zijn compagnons. “De Formule 1 op Zandvoort is mogelijk gemaakt door passie voor ondernemerschap. Daar mag wel eens bij stil gestaan worden. Wij zijn erg blij dat we hier met relaties en medewerkers getuige van hebben kunnen zijn,” aldus de overnamespecialist.
Website: www.marktlink.com