Amsterdam, 12 november 2008 – Wat zijn de laatste ontwikkelingen in online video en online video advertising, welke interactieve targeting mogelijkheden zijn er? Wat zijn de beste toepassingen in branded content, in-video advertising en online video SEO? Wat doet online video advertising in termen van engagement en reclameherinnering en hoe is online video-content vindbaar te maken en te vercommercialiseren?
Om antwoorden te geven op deze en andere online video gerelateerde vragen organiseren IAB Nederland en Waddameeting op 10 december de Online Video Advertising Summit (2008). Tijdens deze summit die plaats zal vinden in de Westerunie in Amsterdam, komen adverteerders, omroepen en uitgevers aan het woord die volop experimenteren met de kansen die dit nieuwe en sterk groeiende online medium hen biedt.
Een tiental sprekers uit binnen- en buitenland geven een diepgaand inzicht in online video advertising, video-marketing en video-exploitatie. Het Summit-programma bevat sprekers van onder meer Brightcove, Vodafone, Google/Youtube, STER, Ditzo, Achtung!, Carat Fusion/Isobar USA en MTV/Nickelodeon.
Aansluitend op het seminar is er ’s avonds het OVA Summit Networking Dinner in Westerliefde, dat naast de Westerunie gelegen is. Het diner maakt geen deel uit van het standaard dagprogramma.
Website: www.ovasummit08.com