Op donderdag 2 april 2009 worden in de Glazen Zaal te ‘s-Gravenhage tijdens de jaarlijkse Voorjaarsbijeenkomst van het Genevergenootschap de glazen geheven op kansen in crisistijd.
Eerste Kamerlid Hans Hillen, algemeen directeur van JCDecaux Rene Witzel, acteur en muzikant Joris Lutz, burgemeester van Schiedam Wilma Verver, burgervader van Wassenaar Luigi van Leeuwen, VVD prominent Bas Eenhoorn, journalist Jacques d’ Ancona, filmkenner en presentator Rene Mioch en vele anderen zullen getuige zijn en onderdeel uitmaken van een even plezierig als interessant programma.
Volgens traditie worden de nieuwe Ambassadeurs en leden geïnaugureerd. Dit jaar zal dat voor het eerst gedaan worden door de nieuwe voorzitter Huub van Doorne (Bols ) die de hamer vorig jaar overnam van Bob de Kuyper. Onder meer D66 prominent en Stiva directeur Ingrid van Engelshoven en CDA Kamerlid Jan Schinkelshoek worden nieuwe Ambassadeurs.
Ambassadeur en marketingdeskundige Peter Wybenga zal een inleiding verzorgen over Kansen in Crisistijd. Juist branches die in hoogconjunctuur het niet steeds even makkelijk hebben, zien kansen in deze tijd. En terecht. Verschillende feiten wijzen op interessante ontwikkelingen en bijzondere kansen.
Tijdens de borrel zal Myriam Hendrickx van Rutte een likeur workshop begeleiden, terwijl ook de mogelijkheid bestaat om jenevercocktails te (s)maken.